eerste dag deel 2 - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Linda Luijer - WaarBenJij.nu eerste dag deel 2 - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Linda Luijer - WaarBenJij.nu

eerste dag deel 2

Door: linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 April 2014 | Turkije, Kusadasi

Om 16.30 uur dacht ik even een uurtje te gaan slapen. Mis...! 20.45 uur schrok ik wakker...door me wekker heen geslapen. Als een gek me aangekleed en opzoek gegaan naar het restaurant. Eenmaal in het restaurant alleen gegeten maar koffie gedronken met twee gepensioneerde dames uit Utrecht. Daarna naar de lobby gegaan om lekker te Skype met mijn twee lieve vriendinnen uit Nederland. Eenmaal opgehangen raakte ik, hoe kan het ook anders, weer aan de praat met wat Nederlanders. Over het hotel en hoe en wat. Ook een meisje leren kennen, uit Nederland, die hier in het hotel werkt en verder op samen met haar Turkse vriend woont. Zij praat bijna geen turks maar verstaat het wel. Zij heeft mij uitgelegd hoe ik morgen het beste naar özel pamuk bakım kan reisen. Erg goede tips. Ook gelijk nummers uitgewisseld. Leuke meid..! Net aangekomen in me kamer en heerlijk geducht. Nu lekker slapen en op.....naar "de dag" van de waarheid. Het personeel vd instelling vroegen zich af waar ik bleef hahahaha. Ze dachten dat ik eind maart zou komen. Ik kreeg ook te horen dat ik morgen word voorgesteld aan de leidinggevende daar. Ben erg benieuwd..!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Project Turkije

Actief sinds 03 April 2014
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 2756

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste dag

Landen bezocht: